Utgång eller hemmakväll??

Just nu är jag inne om och tänkte skriva ett inlägg. Kalaset pågår för fullt och sen får vi se vad som händer. Några av mina kompisar ska ut ikväll, men vet inte om jag känner mig helt hundra på att följa med. Det har varit så mycket skit nu på senaste och ens humör har ändrats så mycket. Sen vet jag ju att man kan välja hur man ska agera, men varför ska man allltid välja att strunta i det och bara gå vidare??

De flesta som känner mig vet att jag har ett hetsigt temprament och jag säger vad jag tycker ( Dock skulle jag aldrig såra en främmande person i onödan) Men just nu är jag så jäkla trött och vansinnig på en person och jag vet inte riktigt hur det kommer bli när man ses.

Nej nu ska jag ut i vårt uterum igen och umgås med min faster sen får vi se hur jag gör ikväll! Ska det bli utgång eller stannar jag hemma!?!?

Vad gör ni idag??

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

ha en bra kväll!

2011-07-23 @ 20:24:10
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0