Pizzabagare??

Sorry för dålig uppdatering, har umgåtts med min lilla kusin och vänner idag. Det har varit superfint väder så har inte velat sitta inne vid datorn, hoppas ni förstår :-) Även idag så körde jag och mina kompisar iväg till straffanstorp för att träffa våra andra kompisar som äger pizzeria. Vi var först på den enas och hälsa på men där var så jäkla mycket folk så han hade tyvärr ingen tid alls att sätta sig ner och snacka med en, så tillsist fick vi nog och traskade över till vår andra kompis pizzeria. Han hade inte överfullt att göra så han kunde snacka lite med oss, det var trevligt. Jag fick även idag traska bakom disken och göra en Hawaii pizza åt mina föräldrar som de ÄLSKADE!!! Wiiee!! :-D Man kanske ska satsa på att bli pizzabagare? ;-P Det ända som var svårt var att få ut degen annars är det ju bara att hotta på ingredienserna. Vi alla snackade om att vi kanske skulle gå ut på lördag till disko, så vi får se hur det blir :-) Det är alltid skoj när de är med på diskona :-)

Nu ska jag bara ta det lugnt. Lyssna på musik och försöka komma i säng tidigt haha Lite roligt att jag säger det varje kväll men ändå så när mörkret faller så kan jag inte somna, men idag känner jag mig väldigt trött så vi får hålla tummarna helt enkelt.

Puss och Kram

 

 


Här är några bilder, har även film men vet dock inte hur jag ska få ut den!

Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0