Mätt!!

Puhh nu är jag hemkommen från Malmö. Det var riktigt gott. Jag åt Jensens Pork Steak och sen till efterrätt tog jag en Belgisk chokladkaka med glass och jordgubbssylt, Mums! :P Men nu är man så jäkla mätt. Usch denna helgen har man verkligen vräkt i sig och man känner sig helt uppblåst, det måste vara ett slut nu på detta ätandet :D
Denna veckan ska jag verkligen komma igång igen med träningen och det ska verkligen vara intensivt om jag ska kunna känna att jag har gjort något och med det så menar jag inte att man går till gymmet och styrketränar för det räcker inte på långa vägar för mig utan om jag går dit måste jag göra minst två pass om inte fler annars känns det inte liksom, låter sjukt men så är det för mig.

Imorgon så ska jag försöka gå upp tidigt och gå ut på en powerwalk tidigt på morgonen med MP i örona. Det gillas, hoppas det blir fint väder också bara :) Men oavsett väder så ska jag ut!! I promise me that !!
Dock är där inte jätte många pass på gymmet imorgon så vetifan hur det ska gå, måndagar är lite kassa, Men på tisdag då smäller det, då blir det hela 3-4 pass Wiiee!! :P

             

Det tummar vi på va!?! ;-)

Ha det bra så hörs vi imorgon!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0