Måndagen 4 Juli 2011

Tjoho!
Då var det ny vecka igen. Man säger det alltid men gud vad tiden går fort. Det gäller verkligen att fånga dagen, Carpe Diem. Blev väckt som vanligt idag av en person som är så handikappad och inte fattar hur en dator fuinkar, blir så jäkla förbannad, vi lever liksom i 2011 nu, då ska man fan veta hur en data funkar lite iallafall!! Eller vad tycker ni?

Idag ska jag inte göra något speciellt, vädret är dåligt alltid min tur liksom öhh. Jag ska ut på lite promenader iallafall och sen får vi se om jag åker in till gymmet eller jag kör någon zumba här hemma eller något. Jag har märkt att vår tv funkar igen så det är det bara att köra på här hemma med zumban eller iform cd skivorna hahaha :D Plus nu kan en annan person sitta vid tv som hon alltid gör, buhu liksom!

Nej nu ska jag börja fånga denna dagen, får se vad jag ska hitta på med.
Vad ska ni göra?


                     

Puss och Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0