I am your sunshine.....

Vilken härlig dag det varit! Wow. Det har varit solsken hela dagen och riktigt varmt, har legat lite i trädgården och försökt få färg på min bleka kropp :D Dock verkar det ta så jäkla lite varje gång, ahh .
Man vill ju inte få kommentarer som , - Damn your white! :D hahah vilket jag fick första gången jag åkte till Turkiet, Alanya för att träffa min kompis, hahaha, det var så roligt när han sa så för då hade vi precis haft snö i Sverige liksom så man hade inte kunnat ligga och få färg :D
Men denna gången ska det bli andra bullar!

Nu ska jag köra iväg till Maxi med Hannah och handla färg och så får vi se om vi handlar något annat också.
Har ni haft fint väder där ni bor? Vad har ni gjort idag?

        

Ha det så bra! Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0