Godmorgon sunshines!

Lite blåsigt ute och endast 20 grader, men det får funka :) Idag åker hela familjen minus mig upp till Ullared och ska sova i stuga till på söndag. Jag var ju också såklart med bjuden men fick avstå för jag inte hade pengar till det. Dock funderar jag på om jag ska ge med 500kr så de kan se om där är någon fin tunika eller något. :) En annan gång får det bli för mig. Jag håller liksom på att spara pengar så jag kan åka till Alanya i september, Oktober någon gång :) Det hade varit skoj.

Annars idag vet jag inte riktigt vad jag skall göra, har blivit riktigt förkyld och är hes i halsen :D Så det är ju inte så jätte roligt. Så jag ska iväg sen och köpa näsdroppar hade jag tänkt :) Fast nu förtiden kan man ju köpa det i de vanliga livsmedelsbutikerna så det är ju bra för vi har en typ 3 minuter ifrån vårt hus :D Yeay!
Var uppe tok för länge igår och skrev med Bjelkisen, men idag får jag lägga mig tidigt för jag har ju hunden nu i helgen och han måste ju ut på morgonen lite tidigare, men det ska jag fixa :)
Nej nu vill jag ha frukost.

Ha det så bra! Puss och Kram!

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0