Familjefrukost!?!

Ja precis det är vad vi haft :D Eller ja typ, för vissa som vaknade lite senare blev det frukost och sen finns det ju dem som åt frukost tidigt imorse så för dem blev det bara en bulle däremellan :D Jaja whatever liksom :D
Min kompis ringde innan och sa att hon ringt fritidsresor för vi har ju inte fått något mail med vår biljett, men de sa att allt stämde och de skulle skicka mailet, så vi får vänta och se helt enkelt.
Hon sa även att hon skulle ringa vår kompis i staffanstorp och höra om det var okej att vi kom och sen skulle vi inom Malmö också och hitta på något så det ska blir skoj. Dock känner jag mig lite kraslig i magen, får verkligen inte hoppas det är magsjukan jag håller på att få, hatar det.

När vi satt i vårt uterum så kom vi på att sen när jag resor så träffar jag inte 3 av mina familjemedlemmar på typ 3 veckor sen hinner vi träffas 2 veckor typ och sen drar jag till Turkiet igen :D Men det är väl smällar man får ta helt enkelt.
Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg sen och berätta om mina turkiet resor för er. Det har ju blivit en del på typ 1.5 år :D
Men vad ska ni hitta på med idag?

Ha en bra dag mina sötnötter!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0