All night long!! ;-P

Det blir utgång!!
Efter många om och men så blir det utgång, sen får vi se om jag stannar ända till dem stänger eller ej. Dock blir det ingen alkohol denna gången, även om jag inte drack så mycket sist heller för jag kände mig tvungen att ta hand om min kompis som drack rättså mycket och var lite okontrollbar. Även om hon själv tyckte hon hade full koll :-/ Vi drar ut till Harrys och dansar och hoppas att musiken är bra ikväll.

Nu gäller det att pumpa bra dansmusik så man blir ännu mer taggad och sen är det bara att köra. All Night Long! ;-P Ska ni ut och dansa ikväll mina kära läsare eller ni har en lugn hemmakväll med lite mys och kanske en film??

Nej dags att välja ut kläder och ringa min kompis!! See you later my sweet Hearts!! :P

              

        
   Sminket är på och nu ska här letas upp kläder att ha på sig! Yeeaay!!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D allt bra? :D

2011-07-24 @ 01:02:38
URL: http://soevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0