Så sugen!

Just nu så är jag så jäkla sugen på något gott att äta. Jag bara tänker på allt där finns nere i butiken ca 3 minuter ifrån oss och vad man skulle kunna hitta sär :P Men jag ska fan försöka motstå. Jag funderar på om jag ska gå ut och gå en runda med lite musik i öronen? Bra idé? :D
Har precis ätit middag, blev potatis, kotlett, morötter och sås. Jag ska försöka dra ner på potatis, pasta och ris och även på såsen. Äta lite mer av köttet och grönsakerna istället. Idag har varit en rätt dålig dag. Föll lite i eftermiddag för jag blev så jäkla hungrig, dock åt jag inget skit, men det blev ju en keso och något annat också som man egentligen inte skulle ha tagit, men så blir det ibland så det får man väl helt enkelt ta.

Jag sitter och funderar på vad jag ska käka imorgon till lunch, Har ni några ideér??
Jag funderar på om jag ska kanske ta ut lite malet kött och göra biffar eller något, kanske bakad potatis?

Oj kom precis på att min syster är ute på dejt idag med en brandman, hoppas hon ger en alla smaskiga detaljer sen om hur det gick och hoppas att det gick bra för henne framför allt ju. Hon börjar ju bli till åren nu och den biologiska klockan tickar ;P :D hahaha

Nej det blir nog den promenaden jag snackade om, hoppas det inte är rent för kallt bara.
Ni får ha det så bra så hörs vi senare ikväll!!

Ha det gött!!

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0