Rutiner!

Rutiner, rutiner, rutiner....
Det är väl det som gäller i början antar jag. Just nu så håller jag på att ändra min kost och strunta i skräpet däremellan och det känns som det går bra just nu, men jag är ju bara inne på dag 2 så vi får väl se hur det fortsätter. Det brukar väl bli tufft i vecka 2 så jag har ju lite kvar :)
Sist jag höll på att gå ner i vikt, det var förra året, i slutet, så gick jag ner ca 20 kg på tre månader och det är ju svinbra gjort och allt är inte uppgånget men dock så har det blivit lite och det ska väck igen nu. Dock då så tränade jag stenhårt. Jag tränade 6 dagar i veckan ca 2-3 timmar om dagen och det kom en dag när jag var totalt utmattad och bara låg där, om jag inte minns fel så kräkte jag mer. Jag var väl totalt utkörd och det kan man ju förstå. Att gå från att träna kanske 1 eller 2 gånger i veckan till stenhårt 6 dagar i vekan några timmar om dagen är ju en viss skillnad. Hur tränar ni? Har ni några träningstips?

Dock har jag bestämt mig för att inte köpa något busskort denna månaden utan det gör jag i februari och då kör jag igång, dock inte så fullt som jag gjorde förr utan jag hade tänkt blanda med lite simning och vattengympa också, så vi får se hur det går. Mn stora syster brukar gå och simma och på vattengympa så jag får väl hänga med henne dit och köra på.

Nu hade jag tänkt gå ner till Hannah och be henne ta lite före och efter bilder :D Det är ju bara ett måste :D

The fight is on babes! :)

Ha det gött! Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0