En liten runda blev det :D

Som överskriften lyder så blev det en liten runda, men en liten runda är bättre än ingen alls :P Jag chansade och tog på mig mina jogging skor. Dock är nog inte de de bästa skorna att gå i för man får inte något bra grepp direkt eller vad man ska säga, men jag känner inte för att gå långa rundor i uggs för de är inte så bra för fötterna och knäna. Det var halt på vissa ställen och jag trodde jag skulle sätta mig eller göra en vedmölla (?) men jag lyckades hålla mig på fötterna :D

Nu ska jag dricka en flaska vatten och äta en clementin och sen ska jag in i duschen.

Hoppas ni haft en bra dag, min har varit bra! :)

Ha det gött!

Här får ni en bild på min runda jag gick :)

         
                           Det som är lila är där jag gick :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0