Ännu en dag...

Kan ni fatta att det redan gått 4 hela dagar av det nya året och vi är inne på dag fem :O Tiden går otroligt fort :D Och det är båda bra och dåligt :) Det som är bra är väl att det går fort till sommaren och den ser jag verkligen framemot :D Känns som den kommer bli jäkligt bra och rolig iår. Men jag har ju som sagt mina planer och jag hoppas också att min syster Hannah åker med på en resa till turkiet iår ;) Åhhh vad jag längtar :D

Idag så får vi se vad som händer. Den eviga frågan är väl, kommer någon boka en för jobb idag?? :D
Lite hoppas man de inte bokar en, men samtidigt vill man ha jobb och pengar ju och det behövs till sommaren :)

Hittade en bra låt igår som jag lyssnade på, den kommer från Dirty dancing som man hör i början, riktigt bra. :)


Man kanske ska göra en dans video med denna låten?? Vad säger ni girls?? ;) :D

Nej nu får jag se till att hitta på något :)

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

haha rolig video :D

2011-01-05 @ 15:27:41
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0