7 Januari 2011

När jag inte kommer på en vettig överskrift så får det bli dagens datum bara :D Orkar inte sitta och tänka ut någon rolig överskrift liksom. Idag så har jag inget speciellt planerat utan det blir nog tvätt, ska nog tvätta dem idag då :) Annars vet jag inte vad som händer, jag sitter nog mest och väntar på att börja jobba igen och det blir ju på tisdag. Har fått jobb fram till den 25 på samma ställe som jag varit nu innan så det är skönt, dock är det rätt korta tider så man lär ju inte tjäna så mycket pengar på det, men vad ska man göra liksom?? :/

Ska även kolla om jag hittar fler flygbiljetter ner till Alanya. Sen skulle jag gärna vilja ha transfer med eller kunna få det med för taxin där är så jäkla dyr och om man skulle ta bussen så har jag ingen aning om var den går ifrån eller vilken man ska ta och så vidare :/ Öhhh....
Men jag längtar som tusan till jag är där nere. Jag kommer ta med min bärbara data ner där denna gången så man har musik att lyssna på och sen kan jag ju uppdatera i bloggen lite också :)
Jag sitter och tänker och undrar vad det är för väder där nere nu, ska man ha jacka med sig? En tunn vårjacka kanske räcker?? Åhhh LÄNGTAR!! :D

Var nere precis och ställde mig på vågen och såg att jag var under ett tiotal, blev väldigt glad för de där tiotalen är jobbiga att komma under :D Men det ska fixas, Yeah!!! :D

Här får ni en låt så ni kan shake your asses ;P :D



Ha en underbar dag!!

Ha det gött! :)

Kommentarer
Postat av: emmi

Gå in och se om det var du som vann.

Annars ANMÄL DIG NU till en ny tävling. Vinnare dras imorgon.

Direktlänk: http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/vinnaren-och-ny-tavling.html#comment

Hugs, Fashiontwisted ♥

2011-01-07 @ 23:21:10
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0