Yeeaaahhh!!!

Guud va bra Breaking Dawn var. Att man kan leva sig in i en film så mycket som man gör :D Helt otroligt! Den var verkligen spännande och jag längtar till nästa del kommer, vilket är om typ ett år eller något :/
Nu ska jag käka upp godiset jag har kvar och lyssna på lite musik.

Nu dessa 3 veckor som är kvar så blir det stenhårt :D Lika bra att starta nu och hålla på därnere och sen fortsätta när jag kommer hem :) Ska köpa ett gymkort på ett gym här i Trelleborg istället dessutom. Blir för dyrt att köpa busskort varje månad för att åka in till Malmö, plus att nu gäller det kortet inte på det gymmet jag gick längre så då är det värdelöst.

Nej nu ska jag spela in en låt med Hanzi och Robin, Vi hörs imorgon!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0