Tummen ner för otrohet!!

Fy fan alltså! Otrohet är något som jag verkligen spyr på. Jag ogillar verkligen när folk är otrogna. Just nu ska jag dra upp ett problem som ni kanske kan hjälpa mig med? Jag vet ett par och mannen i förhållandet är otrogen. Mannen känner min kille. Jag vet att mannen har varit otrogen mot sin flickvän. Jag vill bara berätta för henne för de kanske ska gifta sig nu i december eller i januari och då tycker jag hon begår ett stort misstag. MEN jag får inte berätta för henne av min kille för då är han orolig att mannen ska göra skit för honom.

Vad tycker ni jag ska göra??

Tacksom om ni kunnat ge råd!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt mannan ha lite skoj

2011-12-24 @ 01:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0