Godmorgon!

Idag är det torsdag och snart är det helg igen. Tycker veckorna bara rusar iväg nu :D Det är bara 9 dagar kvar tills det är julafton, Wiiee!! :D Iår så ska vi till min stora syster med familj den 23:de december, det ska bli väldigt trevligt, ser framemot det :) Sen bara 4 dagar efter så drar jag ju iväg till Tunisien, vilket ska bli ännu roligare :D Där ska jag vara i hela 33 dagar. Så länge har jag aldrig varit iväg förut så vi får se hur detta går hahaha. Men det kommer gå bra!

Idag har jag inget jobb och inga planer direkt, egentligen så skulle jag passa min systers son, men det blev väl något missförstånd eller något, så de fixa med något annat, konstigt, men men.....
Det får bli någon promenad iallafall med Miro (Vår hund), dock så blåser det som tusan idag så det är säkert sjukt kallt, brrr!

Nej nu får jag fortsätta här hemma.

Jag hoppas ni får en underbar dag.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0