God Jul!!!

Hej på er alla!
Hade ni en bra julafton? Fick ni många julklappar?? :D
Min julafton var bra. Vi hade vår pappas moster och vår faster här hos oss och min systers pojkvän var också här. Vi åt kalkon middag, vilket var riktigt gott, fast man blir så jäkla mätt efteråt :P Efter maten så satte vi oss i soffan och kollade på Kalle Ankas jul på 1:an, Vi ser på den varje år :) Det är väl tradition tycker jag. Sen delade vi ut lite julklappar och satt och snackade :) Sen vid halv sex så skulle jag vara uppe hos min morbror och hans familj och vara jul tomte åt vår lilla kusin. Det gick bra även om det var svårt att ställa om rösten.

Sen nu ikväll så har jag snackat med Mohamed på skype. Det var skoj. Vi snackade om resan och han frågade vad jag ville göra den första dagen när jag kom. Jag sa att vi bara kunde åka till affären och handla vatten och lite sådant som vi ska ha i lägenheten och sen kan vi bara ta det lugnt resten av dagen. Jag känner på mig att jag kommer vara riktigt trött första dagen för jag kommer inte kunna sova. Sen ska jag ju hålla på och mellan landa och sånt skit :( Gillar inte det när man är ensam men vad ska man göra liksom. Får ta med mig en bok och musik så jag kan läsa.

Nu håller jag på att ta fram kläder och packa ner i resväskan så jag har lite koll. Jag måste även se om jag kan ta med min kompis saker som han vill att jag ska ge till hans familj. Det vägde typ 2 kg, men det är så himla mycket saker, vet inte om det kommer få plats :/ Jag får se helt enkelt och det har jag sagt till honom att om det inte fick plats så fick det vara, men vi får ju hoppas det får plats haha :D Nu ska jag bara vänta på Jenzan och Hanzi, de är nere i kyrkan.

Jag hoppas ni haft en riktigt trevlig julafton med era familjer och vänner och släkt och allt möjligt. Minb har varit kanon!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0