Firande!!

Jag är precis hemkommen för dagen. Vi åkte hem till min syster för att fira min pappas födelsedag. De bjöd på daimtårta som de hade själv bakat och sen satt vi och snackade lite minnen och sådant. Min syster gjorde sen middag till en del av personerna där och sen några av oss handlade själv något att äta nu när vi körde hem. Vi åkte även ner till badhuset och såg på när vår lilla kusin simmade. Det var sista gången hon simmade för iår så hon ville att vi skulle följa med och titta :) Hon var väldigt duktig.

Nu har jag kommit hem och käkat. Strax ska jag snacka med Mohamed på skype, så får se när han dyker upp :D Annars så är där inte så mycket mer att göra, bara ta det lugnt antar jag och börja kolla igen vad jag ska ha med mig till Tunisien :) Det är inte lång tid kvar nu :)

Jag hoppas ni har haft en skön söndag.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0