........

Nu är första tvätten klar, skönt! Får nog ta upp resväskan på mitt rum och börja packa ner sakerna så jag har lite koll och sen får jag nog gå igenom den en gång till och kanske ta bort några plagg för man packar alltid ner för mycket kläder. För mig brukar det oftast sluta med att man använder det man tycker är bekvämast, vi får se helt enkelt. Jag vill ju försöka få med båda mina kuddar eller åtminstone en så man kan sova gott på nätterna för kuddarna där är bedrövliga. Sen får jag hoppas att sängen är skön för de vi hade när vi bodde på Port Elkantaui (Stavning?) var jättekassa tyckte jag, det slutade alltid med att jag la mig på en madrass på golvet och det vill jag inte göra nu :D

Annars idag har jag inte gjort så mycket. Bara fixat med packnings listan och letat fram kläder jag vill ha med mig, tvättat lite. Duschat mm. Hade mycket hellre jobbat. Får hoppas att till nästa år man är tillbaka och jobbar mycket och inte blir prioriterad som andra person som man blivit nu dom sista veckorna :(

Hoppas ni haft en bra dag! Ha det gött!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0