Brrrr....!!!!

Var precis ute med hunden och fy farao så kallt det är, plus att det blåser och då blir det ännu kallare. Men så länge det inte är någon snö så är jag glad :D Jag har absolut ingen aning vad jag ska hitta på nu, det är så tråkigt att bara sitta här hemma dessutom haha...

Just det! Nu på lördag så ska jag ju färga mitt hår. Jag ska behålla den blonda färgen, men det ska inte vara så blont som det är nu utan så vara lite mörkare. Jag ska försöka komma ihåg att ta en bild på lördag så ni kan få se hur det blev och sen på lördag kväll så ska jag på födelsedags fest och sen blir det nog utgång på kvällen/natten :D Det var så sjukt längesen man var ute på disko. Vi drar alltid ut i Malmö för i trelleborg känner man eller vet precis vem alla är och då är det så himla tråkigt. Sen tycker jag det är snäppet vassare i Malmö.

Nej man kanske ska diska lite??

Ha en fortsatt trevlig dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0