4/12-2011

Idag är det söndag och snart dags för en ny arbetsvecka, dock har jag bara jobb på torsdag änsålänge så det ska bli skönt att få "vila" upp sig lite för jag har jobbat så mycket på senaste och nu har jag åkt på förkylning och lite annat skit också :/ Idag har vi sett på film, dock var den jäkligt kass och sen kom jönssonligan hit och vi spelade lite Fia med Knuff med lillkusinen, det var skoj.

När jag gick upp och skulle lämna henne igen så tog jag en liten promenad med min musik, dock är det så jäkla kallt, jag måste komma ihåg att köpa en mössa att ha på mig. Nu ska jag strax hoppa in i duschen för ikväll ska jag iväg och se på bio, det blir den nya Twilight filmen :) Jag har längtan som tusan på att få se den så hoppas nu den är riktigt jäkla grym haha :D

Min mamma och syster håller på att baka lussebullar, hoppas de blir goda men det brukar de bli.

Hoppas ni haft en bra helg!?!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0