13/12-2011

Hej!
Idag är det Lucia, förra året så fick jag uppleva Lucia på förskolan, det var mysigt. De äldre barnen gick Lucia för de små :) Detta året blev det ingen Lucia för min del :/ Men vi får hoppas att det blir det nästa år ;P
Nuförtiden så regnar det alltid, det är så tråkigt väder. Men snart så slipper man det :)

Idag blev det inget snack med Mohamed, han hade inga pengar till internetcafét utan han skulle fixa till imorgon istället :) Yeeaay!! :P Nu ska jag snart åka, bara 14 dagar kvar. Det börjar komma ifatt en lite nu :) Men jag hoppas det blir skoj, om inte så har jag iallafall fått uppleva ett av mina mål, Att vara utomlands en längre tid :D
Men jag tror det kommer bli väldigt skoj och som de brukar säga; Det blir inte roligare än vad man gör det till :)

Nu ska jag strax käka lite, har laxen inne i ugnen, nu är frågan bara vad jag ska ha till den??
Annars idag händer det inte så mycket, vi har hållt på och skriva lite julkort till släktingar idag som vi ska skicka iväg.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0