You will never see me cry....

Solen skiner fortfarande och det är härligt väder. Kände att jag skulle skriva ett inlägg till er :D
Innan så var vi iväg till sturup flygplats och fick träffat Linda med fa,milj, vi lämnade ögondropparna som vår pappa ville ha och vi fick snackat med dem och träffat lille Oskar, så stor han blivit. Han fyller snart 1 år :O Tiden går så fort och man träffar inte dem så ofta så det gäller att ta vara på de gånger man gör det.

De ska ha kalas söndagen den 28 Augusti så det ska bli skoj att träffa dem då. Sen skulle de ha kalas för Olof som blir 30 den 25 September, men då är jag inte hemma för då är jag nere i Turkiet, så det missar jag. Sen får vi se när jag åker ner till Tunisien igen. Saknar M väldigt mycket och vill se honom och känna honom, hans kalla händer i mina varma händer. Längtar!!

Vad gör ni?

Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Anna

hur gammal är han? :)

2011-08-18 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0