Sunset!!!

Godmorgon!
Jag steg upp halv tio idag och nu har jag hållit på att fixa med tvätt som jag ska tvätt till Tunisien. Jag har några riktigt fina klänningar som jag ska ha på mig därnere ;)
Strax så ska jag köra och hämta min kompis så ska vi in till Malmö och höra på fritidsresor om man kan fixa transfer när jag ska ner där, gick ju inte att göra på nätet när jag boka, så vi får se.

Igår kväll var ju jag och mina systrar ute vid stranden och tog lite bilder när det var solnedgång. De blev riktigt tjusiga eller ja de flesta haha Särskilt dem n är man inte själv var med på fotot :D
Man kan kanske ta lite såna bilder när man är nere i tunisien också, vem vet!

Nej nu ska jag fixa mig och sen hänga ut tvätten och sätta på ny tvätt.
Ni får ha en underbar dag!

Puss och Kram

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0