Plötsligt händer det!!!

(Skrev precis ett långt inlägg så försvinner det hela, Tusan också!! Får skriva om det igen här )

Jag kan inte fatta vad som precis skett. Jag satt i soffan och var allmänt nere på grund av att där inte blir något jobb och av det så blir där inga pengar, det har varit så dåligt med jobb nu på senaste att jag blir galen. Men när jag sitter i soffan så ringer min mobil och i mobilen är chefen från min pappas jobb, där jag har jobbat innan och jag jobbade även där iår i april och lite i juni. Vi snackar och han erbjuder mig jobb på min favorit avdelning, Induktionen. Jag ska börja jobba på måndag, dock visste han inte hur länge det blev, men jag är glad för det lilla. Jag ska jobba på kvällen mellan 14.30 - 22.30, Måndag - Torsdag, så jag har ju långledig Fredag, Lördag och Söndag, så det är härligt.

Jag snackade med min lillasyrra Hannah efter samtalet och jag sa att min tur äntligen vänt och då sa hon att hon tyckt jag haft tur. Jag fick åka iväg på semester till Tunisien. Jag hittade Mohamed där. Det funkar bra mellan mig och honom. Jag ska kanske iväg på en till semester resa mm. Detta har jkag inte tänkt på så, men visst är det tur, men i turen har jag även haft otur. Men iallafall jag får hoppas att det vänder lite nu.

De andra som är hemma i hushållet just nu har åkt iväg in till Malmöfestivalen för att se på Rix FM där Mohombi och Chris Medina ska vara med. Jag hade velat följa med, men valde att stanna hemma för jag är fortfarande lite kass i magen och kände inte för det till 100 %.
Jag får se om jag tar tag i den sista disken istället sen så är allt klart. Ska även bege mig ut på en långpromenad och då tänkte jag ta med mig lille MirreFirre så han kommer ut på en längre runda, har bara blivit lite kortare rundor denna tiden.

Ska ni in till Malmöfestivalen och se Mohombi och chris Medina??

Ha en bra kväll Allihopa!!

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0