Ny vecka, Nya tag!!

Och vilka rejäla tag det blir meddetsamma! :D haha

Godmorgon förresten! Allt bra med er? Här är det bra. Jag är riktigt trött bara. Som jag skrev i något iunlägg sen så ska jag börja jobba idag i Malmö. Jag börjar 14.30 och jobbar till 22.30. Så kommer jag jobba nu måndag - Torsdag. Men nu imorse 06.10 så ringer de från en förskola och hör om jag kan jobba, första gången de ringer så lyckas jag få dem att min mamma kan jobba, som även hon är med i denna vikariebank och det går bra. Jag går och lägger mig igen för jag skulle inte upp förrän vid 10 när mitt alarm ringer. Strax därefter så ringer de igen. En annan av personalen är sjuk och denna gången tog jag det, så jag ska börja jobba nu 09.30-13 och sen får jag snabba mig hem och göra mig iordning för nästa jobb. Jag får tänka på pengarna helt enkelt. Allt är välkommet.

Så där ser ni hur min dag ser ut idag. Jag kommer inte ha tillgång till någon dator så det blir inga fler inlägg förrän jag kommer hem ikväll efter jobb. Men det är något ni får tåla :P

Vad ska ni hitta på med idag? Jobb? Skola? Lediga kanske??

Hoppas ni får en underbar dag och att vi får fint väder!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0