I beg you pardon!!

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag, men jag for iväg till Malmö med Fritte, Åsa och lillkusinen Felicia. Vi skulle överraska Felicia, då Eric Saade skulle sjunga på den stora scenen och hon älskar Eric Saade och det var det fler som också gjorde, Shit alltså haha. Det fanns en pojke på kanske 9, 10 år som stod precis bakom oss och när Eric kom fram på scenen så skrek han och sjöng med i sången och dansade och hade sig, helt sjukt alltså, jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge haha. Då skrattade jag inte åt honom utan för sånt här trodde jag bara liksom skedde på tv, men ack vad fel jag hade haha.
Men jag lyckades spela in alla låtarna och öppnings numret där två dansare dansade till Micheal Jackson låtar var ju bara så grymt, I loved it!!

Nu ska jag lyssna på musik och ladda mobilen och kameran så jag kan lägga in bilderna på datorn :P
Är ni sugna på att de lite bilder?? haha
Jag ska även vänta på att Mohamed ska komma in så vi kan snacka lite.

Jag hoppas att er dag varit bra. Var ni på Malmöfestivalen kanske och såg Eric Saade??

Ha en fortsatt trevlig kväll och Sov gott sen när ni lägger er!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0