Godmorgon!!!

Hallå bloggen!
Läget med er? Med mig är det bra. Ska strax iväg till jobb, jag har verkligen saknat de små liven och idag ska man få se dem, Plus att det är nya inskolningar. Minns förra året när jag var med på inskolningarna haha :D
Vädret ser inte så himla glatt ut, det är väldigt grått och trist och det regnar av och till hela tiden, men så gör det väl när det är höst, det har ju inte varit någon sommar iår riktigt tycker jag.

Idag jobbar jag mellan 09.30-16.30 och sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på med. Jag får se vad de andra vill göra helt enkelt annars så är man väl bara här hemma antar jag. Imorgon ska vi passa kusin en stund på eftermiddagen/kvällen eller något har jag för mig de sa.

Nu ska jag fortsätta käka min frukost och sen klä på mig för denna underbara dag på jobb, ska bli riktigt skoj!! Wiiiee .... :D
Men jag tänkte dela med mig av en sån till er! ;P

Hoppas ni får en underbar dag i skolan eller på jobb!!

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0