En lite stressfylld dag blir.....

... en lite lugnare dag igen :D

Allt bra? Här var det väldigt stressigt alldeles nyss, men blev lite lugnare igen.

Idag stod på schemat:
Köra och handla till middagen
Tippa hästar till vår pappa och köpa tjejligan till vår mamma
Städa resten här hemma
Handla en födelsedagspresent till Oskar som har 1års kalas imorgon
Göra middagen
Köra och hämta våra föräldrar och syster

Jag gick upp klockan 09, kommer ihåg att jag somnade vid typ 03, 03.30 efter att ha legat och vridit mig väldigt länge. Käka min frukost och så körde jag och Hannah iväg till maxi för att handla och tippa hästarna och de, så nu är vi hemma igen. Då får vi ett sms att våra föräldrars flyg är försenat ca 40 minuter, så då har vi mer tid på oss, skönt!!
Nu vilar jag lite och sen ska jag fixa mitt hår. Ska färga utväxten. Men det skulle Hannah hjälpa mig med så det tackar jag för.

Igår så åkte Mohamed hem till sin familj som bor i en annan stad, så vi snackade inte på skype igår och jag saknar honom redan :( Hoppas han får igång internet där så vi kan snacka. Dock gick det inte att snacka på skype, men kanske på facebook annars får vi skicka sms till varandra, men det blir så jäkla dyrt.

Nej nu ska jag fortsätta att fixa. Ikväll blir det nog palmfestivalen och lyssna på Swingfly med lite vänner.

Vad ska ni hitta på med??

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0