Baby your the IT boy!!

Tjollahopp! :D
Idag ska bli en bra dag har jag bestämt! Jag vaknade nu 11.07 och jag körde min syster till sitt jobb 11.25 haha snacka om att kunna göra sig iordning snabbt :P Nu ska jag ner till affären och se om där finns något så man kan göra lite mat till jobbet ikväll. Ikväll ska jag jobba med Laszlo, han är väldigt snäll, men han pratar inte så mycket så det kan bli lite tråkigt, men jag är ju inte där för att prata men ibland vill man slänga in lite skämt osv....

På mitt andra mål så går det bra faktiskt, det har bara gått 3 dagar snart men det går bra iallafall. Detta är inget mål jag kommer berätta för er än, vi får se om jag gör det senare :)

Nej nu ska jag ner till affären för klockan tickar iväg.

Hoppas ni får en underbar dag!

Puss och Kram

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0