Ändrade planer...

Nu är jag hemma igen, jag har precis varit med Brita hos tandläkaren. Det gick bra och nu har hon fått fixat tanden. Ska ta och äta något nu och sen ikväll får vi se vad som händer. Min lillasyster sa innan att vår kompis och hennes kille skulle ut till Skanör och ta foto och sånt och vi skulle med, men nu helt plötsligt blir det inget med det utan de skulle till hans släktingar. Jag är glad att hon träffat någon hon gillar och trivs med, MEN tycker det är jävligt skit att hon ska umgås med honom hela tiden, hon har ju aldrig tid för en nuförtiden :( Men det är väl nackdelarna med att de skaffar kille. Man får träffa dem mindre helt enkelt.

Nu ska jag käka frukost. Hoppas ni får en underbar dag!

Puss och Kram

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0