3 Dagar kvar

Idag har inte hänt mycket alls :( tråkigt när det är fult väder ute ! och Sommaren är verkligen över den är borta GONE ! nu förbereder jag mig inför vintern hatar verkligen den årstiden bokstavligen hatar ... Kan det inte va sommar året runt ? tänk 30 graders värme och sol på julafton , Hade hoppat upp ur sängen och varit hur glad som helst haha ska önska mig solen i julklapp av Petra ;) haha .. bara 3 dagar kvar sen kommer Jenny & Petra Woho !! Men sen drar petra snart igen :/  Kul liksom ja för henne kommer det bli hur bra som helst men för mig här hemma inte okej visst jag är jätte glad för hennes skull verkligen men tråkigt det kommer bli för mig :p , Ska stalka henne resten av tiden när hon kommer hem :-D vi ska dessutom ha filmkväll ! haha Alla filmer vi pratar om :D Och jag ska hålla henne uppe hela natten verkligen när hon kommit hem ! haha , well  nu finns här inte så mycket att skriva mer :)

Hoppas ni alla har haft en bra dag :) Och sov gott sen :)

Kraam Alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0