Söndag

Vilken dag det var igår =D Så jäkla rolig var den....
Jag promenerade hem till Malmis för en liten promenad. Vi gick ner mot stan och sen bestämde vi oss för att gå ut mot stranden och väl där tog vi lite bilder =) De blev super snygga =D När vi sen promenerar hem så kollar vi på klockan och ser att vi varit ute i två timmar och promenerat =O haha Vi fick skynda oss hem för min systers pojkvän skulle ju komma och äta middag med familjen, när jag sagt hejdå till malmis och sen närmar mig hemmet möter jag gänget, vi går tilsammans hem och vi skojar lite med Viggelito och frågar om han är redo mm ... Han ser lite nervös ut i det läget =D hihi
När vi väl kommer in och sätter oss och äter så flyter det på bra, med andra ord, han är lika knasig som oss ;P hahaha
Sen blir det dags för sällskapsspel och vi är ju ganska tävlingsinriktade så då kom klorna fram direkt haha, men ingen blev skadad denna gången heller ;)
Vi tog även fram singstaret och sjöng, Viggelito har en grym röst, men det hjälpte inte honom att vinna över mig ;P hahah
Den som rocka mest på singstar var nog lillsyrran Hannah ändå, hon lyckas alltid vinna ( hon måste fuska på något viss?? )

Idag ska vi bege oss till en träningshall för vi har bokat en badmintonbana två timmar så vi ska spela badminton =D Viggelito tror han kan slå oss =/ Han har nog druckit en aning för mycket ;P
Jag återkommer med resultatet senare idag!!

Tror jag ska hem till malmis också idag, vi ska kolla igenom bilderna vi tog på stranden och sen åker väl vissa in på facebook, dags att börja bjuda på sig själv =)

Nä, nu måste jag sticka, ni får ha det så bra snyggingar!! =)

// Petra ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0