Jag är ledsen...

Usch det är så jobbigt när man vet att man sårat en person och det finns inget man kan göra eller säga för att göra så den mår bättre, i den situationen är jag just nu och jag HATAR det!! =( 
Någon som har bra råd hur man tillexempel gör slut med en kille? Vill säga att man inte har samma känslor för en person som den har för en själv? Tacksam för lite hjälp!!

Annars har det varit en lugn kväll, tvättat lite och fixat lite saker. Imorgon blir det promenad med Malmgren :) Vi har alltid roligt på våra promenader så det ser jag framemot :) Ska ta med så vi kan ta lite bilder även denna gången!! :)

Såg att Willy gick vidare i Lets dance och Molly åkte ut. Hela denna saken med Willy väcker många kommentarer tycker jag. För om man ska se detta som en tävling, vilket det är, så borde han ju ha åkt ut för ett bra tag sen för det finns så många som är bättre dansare än honom, men sen kan man ju också se på det så att man har roligt när man ser honom dansa, men men. Hur ser ni på hela detta?? Bra att han får stanna eller ni tycker han skulle åkt ut för länge sen??

Vi hörs imorgon! Sov gott alla mina raringar! =)

// Petra ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0