Snart dags att gå..

Idag kommer bli en lång dag känns det som. Jag ska strax göra mig iordning så ska jag åka in till Malmö för jag har tid på fotvården kockan 13.00, måste kolla om där går någon buss typ fem i eller fem över tolv annars får jag ta den kvart över men då blir det tajt på tiden tror jag, men sånt får man väl leva med :)

Jag kommer sen stanna kvar i Malmö för att gå lite i affärer och kolla, sen ska jag gå till gymmet, dock börjar inte min träning förrän halv sex så det blir ändå några timmars väntan :/
Hoppas Jenny kommer in och går med mig så man har sällskap, det är alltid roligare då :)

Idag ska jag köra bodyattack, även det är väldigt roligt och där brukar också vara väldigt bra musik, dock har jag inte gått på denna nya releasen så jag kan inte uttala mig om den än, får skriva ikväll när jag kommer hem om den var bra eller ej :P Får även se vem det är som har den. Jag kan skriva ikväll vad bodyattack är får det kanske är några som inte har en aning om det, men ni kan ju alltid kolla på youtube för där är klipp på bodyattack.

Nej nu ska jag göra mig iordning och sen promenera ner till bussen, det er ut att vara fint väder idag så skinnjackan åker på även idag :)
Vad ska ni göra idag?

Over and out!

// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0