Såååååååå lång dag

Nu är jag äntligen hemkommen och kan ta det lugnt. Jag var som jag skrev innan på fotvård i Malmö, det gick bra, men dock inget för mig hehe. Men hade helt klart kunnat tänka mig det någon gång då och då men inte för ofta. När jag var färdig där så drog jag till min pappas jobb där jag snackade med lite goa människor, vi kollade även hotell i Turkiet för jag kommer antagligen åka dit snart, och vi hittade ett väldigt billigt så jag får snappa upp det snabbt :)

När min pappa slutade vid fyra så körde han mig till träningen, dock var jag typ en timme för tidig så jag snackade lite med henne i receptionen om just Turkiet för hon hade varit där och hon tyckte absolut jag borde åka dit. Där var jätte vackert sa hon :) Så kanske ska ta steg två och boka?? :)
Träningen gick bra, men var så jäkla jobbig, hade inte kört den koreografin innan så man fick göra sitt bästa. Fick höra en skum sak efter, vilket låter helt sjukt, men så kan det vara ibland....

Nu käkar jag lite och ska varva ner, sen ska jag nog färga min utväxt, får höra om Hannah har lust att hjälpa mig för det är lite svårt själv.
Vad har ni hittat på med idag?

Over and out!!

// Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0