Min turkiet resa! :)

Jaha, då är man hemma från Turkiet igen. Jag hade det riktigt bra där nere, det var cirka 25-30grader varje dag så lite färg har jag allt fått, dock är jag inte typen som gillar att bara ligga och häcka i solen utan jag vill helst hitta på något. När jag väl var där nere så längtade jag inte hem ett enda dugg utan jag hade kunnat tänka mig vara borta i några veckor längre för jag trivdes som fisken i vattnet haha :D Men det gick ju tyvärr inte. Dock fick jag någraextra dagar där nere pga askan i luften, så jag skulle egentligen åkt hem på söndagen men fick åka hem på tisdagen :) Men som sagt så gjorde det mig inget :P
På dagarna så låg jag nere på stranden och jag var även i och badade lite dock var det väldigt kallt i vattnet så jag kunde inte vara i så länge för det var som att få en chock när man gick i, kunde knappt andas :/ :)
Jag bodde hos en kompis där nere så jag slapp betala för hotell så det var riktigt bra, plus att jag fick några andra vänner också :) Jag kommer åka ner i sommar igen hade jag tänkt och kanske jobba där nere nästa sommar för det är nog försent att skicka in nu när säsongen redan har startat....

Ikväll ska vi ha lite grillning med vänner och senare ikväll ska vi ut och röja i Malmö, ska bli riktigt skoj, ha längtat efter det haha, speciellt efter musik att dansa till :) Där nere i Turkiet så var jag inte ute en ända gång och det ångrar jag verkligen nu, men i sommar så ska jag vara ute nästan varje kväll :P Plus att jag åker ner med kompis och min syster så det ska bli jätteskoj :D

Nu är jag snart tillbaka i min vardag, på måndag börjar jag jobba igen och har jobb två veckor fram som jag redan vet om, jag hoppas fortfarande att de ska behöva hjälp på min pappas jobb för jag älskar att jobba där, bra betalt och de som jobbar där är så himla trevliga och roliga, de flesta iallafall hahaha ;P
Jag hade tänkt dela med mig av lite låtar till er! Så enjoy så ses vi kanske ute idag!?!? :D





Ha en fortsatt bra dag i solen!

//Petra

Kommentarer
Postat av: jan

Kul att du trivdes, det lät inte så när du ringde hem eller smsa, men skenet bedrog väl.



Är det mig du inte tycker om på jobbet, ha ha ha

2010-04-25 @ 22:27:26
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0