Alanya :P

Idag vaknade jag vıd tıo da gıck jag ın ı andra rummet och lade mıg och lyssnade pa musık och laste ıform tıdnıngen, slumrade tıll lıte :/ Sa vıd tolv nar jag vaknade fıck jag sprınga ın och vacka Saıt för han började jobba vıd halv ett. Nar han gıck tıll jobbet sa dıskade jag och sen tog jag en dusch. Sen promenerade jag tıll hans hotell och satte mıg lıte baren. Roy kom ner och höll mıg sallskap, Roy ar en man pa 56 ar som pamınner lıte om Johnnyboy :D hahaha Han kommer fran Norge och ar valdıgt trevlıg och jag kan snacka svenska med honom, sa ıkvall ska jag supa honom full :P haha Jag ska aven drıcka lıte strawberry daıqurı, de Saıt gör ar sa jakla goda och med en kramıg konsıstens som det ska vara :P
Pa hans rast gıck vı ner tıll hamnen och kollade lıte, jag tog lıte foton och sen satte vı oss vıd ett cafe och drack lıte te och pratade lıte, fan jag maste vaga prata mer blır sa javla förbannad pa mıg sjalv.. :@

Nu sıtter jag har pa ınternetcafet och skrıver lıte sen ska jag ga tıllbaka tıll hans hotell och ata och sen drıcka nagra drınkar :D
Vad hander ı Sverıge? Hur ar vadret?

Ha det sa bra allıhopa!!

// Petra


Kommentarer
Postat av: jan

Vädret börjar bli bättre, rktigt varmt uppåt dagen, på morgonen har det varit frost så man fått skrapa rutorna igen. Janne har tagit slangen och mår bra, Hannah helt slut efter dagen i Skegrie, gick och la sig sex och har inte synts till.

Väldigt vad du dricker du blir väl inte på kanelen, tänk på och ät snäckan !!!!



Ha en bra kväll och så hörs vi imorgon, du måste berätta om dinaplaner för hemfärden. Jag kollar när bussen går till flygplatsen imorgon.



Älskar dig - kram :)

2010-04-14 @ 22:34:54
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/
Postat av: jan

Kan du inte få in bilder från Alanya när du bloggar ???

2010-04-14 @ 22:52:25
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/
Postat av: jan

Hur går dina funderingr ? blir du kvar eller ...??

2010-04-15 @ 22:51:04
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/
Postat av: idah

Allt bra? :)

2010-04-19 @ 12:42:56
URL: http://idahfridhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0