Var fan är ni??

Det tråkigaste med att ha en blogg är när det knappt är någon som läser och sen dem som väl läser den skriver aldrig någon kommentarer, varför?? Ibland känns det bortkastad tid att hålla på att underhålla bloggen, liksom är det meningen att man ska börja provocera och var en jävla bitch för att få läsare, NEEEEJ!!!
Usch, det är verkligen inte meningen att vara elak mot er men ibland, och så borde säkert andra också känna, undrar man varför man skriver i sin blogg??
Jag skulle verkligen uppskatta om ni gav mig lite tips på hur jag kan förbättra min blogg och vad ni vill ha med i bloggen!! All kritik är bra kritik eller??

// Petra


Kommentarer
Postat av: EMMA

Det är likadant för mig, knappt några läsare och dom som läser lämnar inte kommentarer. Jag tycker också att det känns som bortkastad tid ibland men blogga för att du tycker att det är kul. Och du har ju ändå folk som kommenterar

2009-09-29 @ 18:48:02
URL: http://randiglakrits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0