Såna som ni borde inte få finnas!!

Hej alla!
Idag mår jag inte alls bra, både fysiskt och psykiskt. Igår kväll hände något hemskt som inte ska ske. Jag fattar inte hur man kan göra så!?! ( Kommer skriva ett inlägg senare för att få ut min frustration, så kika in senare eller imorgon så kommer det finnas )

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska några i min familj dra oss upp till vår morbror med familj för de bjuder på middag idag, ska bli roligt. Sen ikväll bestämde vi systrar oss för att ha filmkväll så jag hoppas det kan rensa ens tankar från allt hemskt.
Men det kommer nog troligtvis inte bli fler inlägg idag så ni får ha en fortsatt trevlig helg så ses vi imorgon! =)

// Petra


Kommentarer
Postat av: Nicole

Fin blogg

2009-09-14 @ 15:49:38
URL: http://nicolefredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0