Powerwalk med syrrorna!! (Stavning?? ) =P

Hehe det lät konstigt och ser konstigt ut att stava syrrorna så, stämmer det verkligen med stavningen??
Men i allafall till saken. Nu ikväll stack vi ut och promenerade en runda, jag gick 2,5km medan de andra väntade till jag kom till dem. Vi gjorde även lite olika tester på våra gångar hehe. Hannah och jag går fortast av hos sen kommer Frida och Martina efter, typ lika snabba. Det blir aldrig riktigt powerwalk när de två sniglarna hehe =P, är med Hannah och mig ute men skönt är det.
Idag mätte vi oss igen och nu har jag sammanlagt sen vi börja mäta oss gått ner 50cm därav typ 12cm på midjan wiho så jäkla bra!! =D
Nu ska jag in lite på facebook och lyssna på musik, sen blir det sängen. Imorgon ska jag fan slå mitt rekord på springningen =P Längtar!!

Ni får inte glömma min tävling, ni kan fortfarande anmäla er och vinna denna fantastiska goodiebag här nedan!!


         
Där vinsten bla är en parfym och film?? Anybody who´s intressted? (stavning)

Ha en bra kväll!!

// Petra


Kommentarer
Postat av: *Em

Hej! Tävlingen om biobiljetterna är slut och vinnare är kontaktad på mail. Så kik in er mail ;) Hör inte vinnaren av sig på en vecka så drar jag en ny! Allt bra med dig? :)

2009-09-07 @ 13:52:13
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag hoppas att jag har turen med mig! Jag har anmält i det andra inlägget och länkat till min blogg, :)

2009-09-08 @ 08:47:17
URL: http://mariestayreal.blogg.se/
Postat av: emma

åh! dagboken!

2009-09-10 @ 18:16:37
URL: http://emmaeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0