Klockan är inte...

....ens 06.00 och jag är redan uppe. Nu alldeles strax ska jag köra min pappa till jobbet och anledningen till att jag kör är för att jag ska kunna ha den ena bilen hemma. Jag kanske ska köra och handla nu på dagen och sen på eftermiddagen ska jag ta med mig Frida in, så ska vi alla tre styrketräna på gymmet vid hans jobb. Jag ska försöka köra så jag hinner hem och promenera med Frida ner till hennes skola idag också, så får jag min morgon promenad och mina steg, jag ska ju försöka gå minst 10000 steg per dag. =)
Just det, idag ska Hannah ocj jag passa vår lilla kusinvitamin =D Ska bli så jäkla roligt, får tänka ut vad vi kan hitta på bara, ska be om vagnen så kan hon följa med när jag möter upp Frida på eftermiddagen också =) Nä, nu måste jag rusa, så hörs vi sen och då ska jag ge er två till veckor på löparrundan!! =D

// Petra

               
 Då passar vi på och tar en favorit i repris hehe, någon som testat att göra dessa på facebook??


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

va härligt! hihi tack ;D roligt att va barnvakt:)

2009-10-02 @ 09:50:12
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0