Vad är det för liv??

Idag har jag varit runt på en massa ställen, bland annat i malmö, staffanstorp och sen i trellehulla. Jag har varit ute och gått en långpromenad och handlat, suttit i trädgården med min lilla syster och skrivit lista vad vi ska ha med oss till kreta mm. En av mina stora systrar kom hem till oss vid kl halv elva, elva något, satte sig väl vid datorn, när vi kom hem satt hon vid datorn, suttit vid datorn hela kvällen, var precis ute och körde ca en halv timme 45 minuter och nu sitter hon vid datorn igen.

Vad fan är det för liv??

Förr satt jag mycket vid datorn också, men man missar ju hela dagen av att sitta inne framför den.

Hur gör ni?? Sitter framför datorn hela dagen eller är ute i friska luften och hittar på saker??

Ha det så bra så länge!!  =D

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Tja, Vill bara önska dig en skön Söndag! =)

2009-05-31 @ 10:03:09
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0