Sitter och snackar...

Nu har vi grillat och bara sitter och snackar. Nu i sommar ska jag ju åka till Kreta för tredje gången och det ska bli jätte roligt. Gud vad jag ska bli brun ( eller röd ;P )  hehe.
Jag måste tänka på att smörja in mig ordentligt för jag har en tendens att inte göra det och då blir jag röd som en kräfta. Jag ska passa på att gå ut med min syster som är där nere nu för andra sommaren och jobbar på ett hotell i baren, vi ska gå ut och dricka strawberry daiquri och det ser jag väldigt mycket framemot.

Det är ju en väldigt massa olika bloggar som har tävlingar och jag undrar hur ni får tag i matrialet ni tävlar ut? Eller ni köper det själva??
Jag hade velat ha en tävling men jag vet inte riktigt vad jag skulle lotta ut i så fall ( funderar ).
Om ni har några förslag så är det bara till att droppa en kommentar  =D

Vad har ni gjort idag då? Är det fint väder där ni bor också?

Ni får ha det så bra så skriver jag ett inlägg senare ikväll!! 

Ha det så bra!!  =D












Kommentarer
Postat av: Kseniya

Ha en bra dag!



Kramar Kseniya

2009-05-09 @ 22:19:31
URL: http://kseniya.blogg.se/
Postat av: Madicken

Ha en bra kväll :D

2009-05-09 @ 23:03:00
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0