Sängen väntar...

Nu får det räcka för idag, hade tänkt gå och lägga mig för jag är så himla trött.
Jag hoppas det är fint väder imorgon så man kanske kan sola lite för det behövs. Min syster hade köpt brun utan sol kräm ( Dove ) som hon smörjt in sig med, men jag tycker inte det är riktigt samma sak som att få färg från solen, för då blev hon lite orange brun.

Imorgon ska jag cykla till min praktik plats också för att se hur lång tid det tar och hur lång tid innan jag måste cykla, hade tänkt börja cykla dit på måndag då.

Hur ser eran dag ut imorgon då??

Ni får ha det så bra så länge!! Hörs imorgon!!  =D

Kommentarer
Postat av: Leia

Härligt att grilla! =)



Kram

2009-05-10 @ 00:00:58
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Hannah & Martina

vadå orangebrun? och jag solar faktiskt oxå vanligt!

Såg du Twilight?

Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Brun utan sol kan väl funka... men det är ju mycket mysigare att ligga och värma sig i den riktiga solen!:.))

2009-05-10 @ 10:20:10
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0