Jobba, jobba, jobba....

Idag var jag och jobbade på en montessoriförskola. Jag började redan klockan 07.15 så jag var ganska trött plus att igår så körde jag med min pappa till Kalmar för han skulle få kollat på sin hälsena och det var bara där de hade tid så vi var inte hemma från vid ca kl 18.00 då  :(
Men som sagt så jobbade jag idag och jag var inne på en 3-5 års avdelning där även min stora syster jobbade. Jag var själv på avdelningen till klockan åtta och det gick bra. När de andra lärarna som också skulle jobba kom så gick vi ut och sen gick vi till kyrkan för de skulle öva på hur de skall stå och sjunga imorgon på avslutningen.
När vi kom till baka så hade vi samling med dem och sen åt vi lunch. Jag hade hand om ett eget bord och det gick bra, det var dock en flicka som var ganska sur och ville inte äta och så, men det löste sig ändå.
När jag slutade kvart i två så körde jag och hämtade min lilla syster och raka vägen ner till stan för att handla presenter åt hennes lärare, även hon har avslutning imorgon =D Plus att min andra lilla syster tar studenten imorgon  =D  Tjoho för henne, nu blir det nog fest!!  =P
Vi har dock bestämt att i och med att hon inte kommer hem förrän åtta halv nio så ska vi ha hit gäster på lördag och grilla och sådant så vi kan gå ut imorgon, fredag. =D
Jag fick handlat en parfym och ett par guldörhängen idag när jag var nere i stan, ska ta bilder sen och lägga in =D

Ni ska få två låtar som jag just nu tycker är jäkligt bra, Här är den första! :




Anders Fernette - Hungry eyes



Kristinia Debarge - Goodbye

Ni får ha det så bra så länge så kommer det upp bilder senare ikväll förhoppningsvis!!  =D

Btw, om ni vill rösta på veckans blogg så gör ni det här!!

//  Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0