I´m already there!

Klockan är nu 00.40 och kl sex ska jag gå upp igen och sen köra min pappa till hans jobb i malmö för jag behöver min bil idag själv. Jag fattar inte varför jag fortfarande är upp eller jo, jag frågade om Hannah kunde fixa mitt hår, så jag tog in krustången i hennes rum och så börjar hon fixa hennes eget och sen skiter hon i mitt och säger:

- Du kan väl göra ditt eget hår!!

Jag blir så jävla förbannad när hon inte kan hjälpa mig med det för om jag själv ska göra det så tar det ca en och en halv timme till två timmar, orka det när klockan är mycket. Jag har ju för tusan lånat ut pengar till hennes student kläder så hon är skyldig mig pengar nu, så kan hon inte ens hjälpa mig, Suck alltså!!

Nä, nu ska jag lägga mig, ska upp snart igen så jag kommer ju inte få många timmars sömn i alla fall =D  men men, finns inget att göra åt det nu ju =D

Ni får ha det så bra!  Här har ni en sång i alla fall




Westlife - I´m already there

Kommentarer
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

åh, westlife är nostalgi för mig!

2009-06-06 @ 00:19:22
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0