En dag med snack om politik =/

Idag har det varit fulle rulle men ändå avslappnat =D
Jag, Hannah, mamma och Miro ( vår hund) körde till staffanstorp för vi blev bjudna på middag av Brita ( min pappas moster) och det var jätte gott. Hannah och jag gick och handlade till henne och fixade lite andra saker. Vi snackade även en hel del om en massa olika saker men som hände hängde samman som t ex politik, dagens ungdomar mm.
Jag brukar inte vara den som är särkilt intresserad av politik eller snacka om det, men idag var det riktigt roligt och man fick fram sina åsikter hehe.

Vi kom hem vid halv sex ca, då såg jag lite på tv bla två och en halv män, desperate housewifes mm.

Nu ska jag inte lite på facebook.
  Vad har ni gjort idag??

Ni får ha det så bra!!  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0