Dobreshi! (?)

Hej på er hemma i Sverige!
Hur är vädret för er? Idag eller just nu är det lite molnigt, kankse blir regn men det gör inget. Jag och några andra ska snart ner till stranden och bada, ska bli skönt. Nu strax ska jag in till baren till Jenny och jag tror Thomas också sitter där, trevligt!!  =P Hannah om du läser detta så har jag ett par bilder på Thomas som du kan få köpa hehe  =P

Ni får ha det så bra så laddar jag upp bilder när jag kommer hem för det tar för lång tid här på denna datorn! =D

// Petra

Kommentarer
Postat av: steph

du har väl inte missat att du gick vidare i veckansblogg tävlig, se till att samla röster nu :D

2009-06-24 @ 19:02:19
URL: http://mize.blogg.se/
Postat av: Hannah & Martina

Hahah betala.. e du crazyyy? :P

Postat av: Sandie

Hoppas du har det skönt på stranden =)

2009-06-25 @ 07:03:33
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0