Your the one for me..

Nu är klockan tjugo i tre och jag ska snart ner och starta med middagen Idag blir det omelett och prinskorv tror jag. Jag är inne på facebook och snackar lite med Jenny och Thomas och har spelat lite texas holdém och jag är bara så himla duktig på det :D Jag har vunnit rätt mycket idag, men det jämnar ut sig lite av det jag har förlorat innan när jag inte visste hur man spela haha. Jenny vet inte riktigt hur man spelar så henne tävlar jag inte mot, men Thomas kan spela rätt bra men han satsar all in och det kan man ju inte göra med vilka skit kort som helst :D hehe, men men.
Jag hoppas verkligen att det går att få förskott på lönen så jag kan dra ner till kreta igen nu den elfte augusti, hade varit så jäkla kul och de har tydligen inte så mycket att göra just nu så då är det ännu roligare :D :P
Jag ska sätta in en bild på Jenny och en på Thomas så ni kan se hur han ser ut :D



Jenny <3



Thomas =D

Nu har jag även käkat och tänkte lyssna på lite mer musik och kolla lite resor mm.
Ni får ha det riktigt bra så länge!

// Petra

Kommentarer
Postat av: sara

sv. det var så lite ! ! :D

2009-07-15 @ 17:27:01
URL: http://bollelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0